29 agosto 2007

Lac à la Truite

Hola guapets!!!

Venga va, torno a escriure una mica més encara que aquesta vegada serà allò bastant breu...Per començar no tinc fotos!!! (fatal, fatal, vaig perdent pistonada), però es que he d'escriure alguna cosa sobre el Lac à la Truite (ojo eh, el nom!telaaaa....), on un company del despatx em va invitar a passar el diumenge passat. És un llac que es troba al sud-est de Québec, bastant aprop de la frontera amb els Estats Units, al costat d'un poble que es diu Thetford Mines (segons el meu company de pis, "c'est laid!!!", o sigui, lleig, perquè era un antic poble miner, i poca cosa a veure...). Així que ya veieu que vaig començar amb ànimos...un poble lleig, miner, i a sobre tot semblava indicar que faria un mal temps de la òstia. Però al final...el llac era preciós!!! Per jo era megagran, tot i que els tiets del meu amic em van dir que era bastant petit comparat amb els llacs de Canadà. Però bueno, jo a la meva, emocionant-me sola! així que em van deixar fer...

Al matí es veu que el meu amic, el seu tiet i el seu cosí havien de desmontar una passarela que el seu tiet tenia sobre el llac per lligar-hi les barques (ojo eh, en kines categories mos movem...pq després digueu de jo!). Es veu que al final de l'estiu s'ha de treure la passarela aquesta de l'aigua...Així que mentrestant a jo em van facturar pq anés a donar una volta (akest va ser el principal moment de crisi, del pal "que faig jo aki!"), però com que no sempre puc tenir mala sort (bueno sí, però no és juuuuust!!), per la tarda va ser tot diferent (entre altres coses, pq em van començar a fer cas...!!).
I res, que per primera vegada vaig acabar fent canoa i caiac!! Qui m'ho havia de dir! (juanita: queda pendent la nostra excursioneta, not cregos que amb l'emoció ho he oblidat...així que ves-te comprant l'ekipage!). I res, després de tot això vam acabar el dia banyant-nos al llac (que casi em moro de la impressió amb aquella aigua tan freda!). Però anda que no va valguer la pena! I per la nit vaig dormir taaant bé!


I res, que per aquesta setmaneta ja he acabat la feina perquè demà amb els del meu pis i uns amics seus marxem a Rouyn (al nord-oest del Québec) a un festival de música emergent (on hi ha grups québécois que comencen). Ais, diuen que són 900 km de cotxe però mira, almenys veurem país tu!!! I el dilluns que ve, de tornada. Akesta vegada sí que intentaré que el tema fotos estigui més a l'altura que per l'estimat llac de la truiteta, no patiu!

* EI, PQ NO US KEIXEU... finalment he trobat una foto d'akell dia...pels que no s'ho creien...no es cap montaje com los de la Pantoja!!!!!!


Fins a la tornada, pajarillos!!!!


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Así que no hiciste buceo sin oxígeno durante por lo menos una media hora???? Pffff, lo que se deja de aprovechar! Eso sí, ina mediterránea bañandose en Canadá?? Te mereces una medalla de merito, jeje.

Petonets

Este portugués...

Anónimo dijo...

aixi m'agrada aprofita