06 septiembre 2007

FME, exclusivité boreal

Hola guapets!!

Pues aquí estic, ja de tornada del Festival de Musique Émergente d'Abitibi-Témiscamingue à Rouyn-Noranda. I què contar...pos que tot i la tira de km que ens vam tragar per anar i tornar, el "evento" va estar molt bé! Com bé diu el nom, el festival era de grups que més o menys comencen, la majoria de Canadà però també alguns dels Estats Units. Això sí, lo millor és que no éren concerts en plan multitudinari, sinó que els grups actuaven dins de locals petits: cafès, bars...(que a jo em va molt tot això de la llei del mínim esforç, ja em coneixeu) i era del rollo bastant autèntic si t'ho prenies amb aquesta filosofia. I res, que van ser 4 dies de relax (pq el dilluns aquí era la festa del treball) a base de 1 CAFÈ cada 2 CERVESES (exclusivité boreal, asta els ueps d'aquesta cervesa, però bueno, no tot pot ser perfecte). Claro que jo he de confessar que tampoc allò que dius relax total no va ser...primer pq cada vegada vec més clar que sóc de casa fina i no anava preparada per passar 4 nits dins una tenda de campanya plantada al jardí de la casa d'un amic de l'amic de l'amic sol amb el saquet de dormir...anda que vaya rasca!!! Però res, que encara estic viva! (ho sento "ese portugués", t'acabo de xafar les il.lusions). I després perque el tema de l'idioma encara em té martiritzada...haurem de fer anar més la llengua...

I per acabar una foto amb una mica de paisatge, davant del llac de la ciutat (que dius, "i que hi pega això aquí..."). Pues no hi pega res, però que sapigueu que aquí al Québec, a mesura que vas cap al nord, trobes un munt de llacs (però molts!), així que encara que no hi pegui, és paisatge TYPICAL-TYPICAL!!! No, si encara m'ho haureu d'agraïr!! ;P


Bueno sardinilles, pos ho deixaré aquí, que hi han hagut dies de més inspiració...!
Asta la pròxima!!!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Jejejejeje com te cuides wapill XD veig k no perds el temps eh :)

Recods dels gatets

Sinuaini dijo...

Ei nena!!! Doncs ja m'he llegit tot el teu blog, sort que és curtet, que si fos com el meu m'hi hagués passat dies. Veig que tu també t'ho passes molt bé. Segueix així i a la tornada intercanviem històries.

Petonets

Anónimo dijo...

Peut être la prochaîne fois le déstin soit plus efficace, jijiji

Ce portugais...

(allez, a faire travailler la langue ;-)

marta dijo...

Mais tu as étudié le français, "piltrafill"???

Anónimo dijo...

Seulement trois ans, au licée, il-y-a dejà presque vingt ans... mais pour toi ça suffit, non?

Alors, tu auras toujours le catalan, jejejeje

Bisous du portugais