25 septiembre 2007

Obra d'art

Hola guapetis!!!
Pues després de bastant temps sense ni una trista actualització, podríem dir que he tornat!! Ais, ja sé que no explico gaire cosa, però es que em costa trobar el moment de posar-m'hi, i no és perque no faci coses...però de la majoria no hi ha fotos i llavors es fa pesat actualitzar a base de rollo puro i duro!

I al damunt, la semana passada va ser bastant avorridota pq el meu company de despatx (ara som 2 pq el 3er està de vacances), pues em va abandonar per anar a la caça (que akí és un evento mooolt important per la gent que li va aket rollo - OJO EH -) i diguem que hi han hagut setmanetes més animades...pq estava completament sola! Es veu que ara és la època de l' "orignal" (que no aurinal) aquí (ho he buscat al diccionari i diu que la traducció és "arce americano"), pos això. I aquí us en fico una foto pq no pergueu pistonada...! (amigüitos-arce, arce-amigüitos).

Però bueno, tot i l'avorriment, la semana passada vaig anar a un espectacle Afrobeat/Funk/Soul/Jazz (QUE SE DIU RÀPIT) i que ya era hora!! Me pensava que ja m'havia oblidat de ballar!!! I el puesto súper xulo (que la ville de Québec altres coses no tindrà però els puestos pa sortir triumfen bastant). Però res, tot i que vaig ser capaç de fer uns quants dancings (com diu la Cochi), també em vai donar conte que això de sortir de marxa els dijous comença a ser una mica perillós pels + 25 (si voleu referències podeu consultar Ratola et al. 2007). Així que després de l'experiència de les últimes setmanes, crec que podríem començar a dir als divendres "el dia de l'aspirina".

I res, el findesemana el passarem ràpid ja que apart d'un pastel que va resultar fer-se puré a l'intentar treure'l del motlle, no tinc massa cosa més a explicar. La veritat és que vaig dedicar el dissabte a preparar el finde següent (o sease aket) pq me'n vaig a una regió al nord d'on estic ara, en un poble que es diu Tadoussac, on hi ha la confluència entre 2 rius, un d'aigua dolça i un d'aigua salada, on hi ha una quantitat de plancton tant gran que atreu a les balenes que busquen jalo. Pues sí CAP A VEURE LES BALENES FALTA GENT!! D'això sí que intentaré portar fotos!

I ara us deixo, com diu el títol, amb la meva obra d'art feta l'11 de Setembre (que vale, no té motius de la Diada, però sí de Lleida) i que l'he regalat a un québecois pq vegi com les gastem a la Catalonia...NO FLIPEU MASSA, QUE AKI HI HA LEVEL!!!





Asta la vista caragolinosssss!!!!

1 comentario:

Sinuaini dijo...

Hola neneta!!!!

Vaig llegir el teu post fa uns dies però vaig haver de marxar sense contestar-lo. I avui, que he trobat un foradet t'escric per a dir-te que m'encanta la teva obra d'art, JO TAMBÉ EN VULL UNA!!!!!!